Novinky

Jak objednávat v našem eshopu?

Chceme Vám zajišťovat maximální čerstvost všech produktů. Žádné dlouhé ležení oříšků a semínek na skladě apod. Chceme Vám doručovat vše co nejvíce čerstvé, to znamená přímo zabalené od výrobce. Během každého měsíce si k vybranému pátečnímu dni vyberete klasickým způsobem vše, co byste si přáli objednat a následující středu Vám zboží odešleme.

Jednoduše chceme vytvořit systém podobný tomu, kdy lidé vědí, že v úterý se chodí k sousedovi pro čerstvě upečený chléb, ve středu na trhy pro čerstvé ovoce a zeleninu a v pátek se u Benků objednávají čerstvě zabalené oříšky a semínka.  

Příklad: Nový termín uzavírek je 27.10.2017 do 10:00. Do tohoto dne můžete na našem eshopu objednávat vše podle libosti. Dne 27.10.2017 po 10:00 uděláme uzávěrku. Objednáme u našeho dodavatele a následující středu 1.11.2017 Vám zboží dle vybraného způsobu dopravy doručíme.  

V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte prosím kontaktovat na obchod@papejzdrave.cz nebo na telefonním čísle +420 774 088 854. Eva Benek

Nový objednávkový systém 2

Nový objednávkový systém 3_1

REFERENCE

Lilu Staňková

Dobrý den a děkuji. Balíček jsem si dnes vyzvedla, přišel v pořádku a dělá nám radost :-). Přeji Vám hodně zdaru a energie do Vašich projektů, mějte se pěkně!

Jadlovcová Lucie

Dobrý den, meruňky jsou super, krásné velké, fíky také... kakaové máslo krásně voní, už je v korpusu na dort ... boby nadrcené, zítra budou na snídani v kaši... :-)

Martina Medová

Dobrý den paní Evičko:-), moc děkuji za zásilku, která dnes v pořádku dorazila. Klidně bych počkala do příštího týdne, aby jste nemusela extra posílat konopné semínko a rozinky. Ještě jednou děkuji.

Lenka Grygarová

Dobrý den, velmi nás potěšila kvalita dodaného zboží. Děkuji a přeji příjemný zbytek dnešního dne.

Ilona Vágnerová

Dobrý  den paní Benek, děkuji za odkaz na Váš eshop. Nedávno jsem si u vás objednávala oříšky, datle atd. Datle jsou moc dobré i mandle. Nedá se to porovnat z těmi z obchodu ani ze zdravé výživy. Určitě  si od vás brzy objednám znova  i mé  kamarádky. Posílám par fotek mých výtvorů díky vašim receptům. 

Rozárka

Dobrý den paní Benek, moc děkuji, vážím si toho. Ráda podpořím lidi, jako jste Vy. Ráda si u Vás opět něco objednám. Hezké Vánoce a ať se Vám daří v obchodě. Dnes jsem měla kakaový nápoj z Vašeho raw kakaa a je to síla. Vyzkoušela jsem mnoho raw kakaových prášku, ale tento je úplně jiný. Děkuji za tu možnost, mám ráda kvalitu a tady je opravdu znát. Hezké Vánoce a mnoho úspěchů. 

Barbora

Dobrý večer, to je bezvadný počin založit eshop. Moc gratuluji a zároveň děkuji za tuto možnost. Všechno zboží je skvělé a perfektní. Moc děkuji za slevu a určitě objednám. Ať se daří!!!!!

Hana K.

Dobrý den Evičko, to je skvělá zpráva a na vaše oříšky se moc těším. Ono totiž koupit dnes kvalitní oříšky je docela problém. Cena je vysoká a kvalita většinou mizivá. Děkuji pěkně za informaci.

www.papejzdrave.cz

FAQ Nejčastější dotazy

Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi o našem eshopu. Kdyby vás cokoli zajímalo a my vám mohli pomoci, neváhejte nám napsat na obchod@papejzdrave.cz nebo rovnou volejte na +420 774 088 854.

1) Proč je na obalu našich ořechů, semínek a sušeného nesířeného ovoce napsáno: "Výrobek může obsahovat arašídy, skořápkové plody, oxid siřičitý nebo sezam."

Po rozhovoru s vedoucí oddělení kvality společnosti IBK Trade, jež nám zboží dodává nám byly předány tyto informace. V naší balírně používáme na několik desítek druhů oříšků, semínek a sušeného ovoce velké balící stroje včetně jejich následné vakuace. Po zabalení například celého kontejneru arašídů se stroj následně příslušnými pracovníky umyje a započne se balit jiný druh zboží, např. sířené meruňky. Po skončení této práce se balící technika opět řádně vyčistí a pokračuje se v balení například nesířeného druhu ovoce či kešu ořechů či jiného druhu zboží. Informace že je na obalu každého produktu napsáno, že: "Výrobek může obsahovat arašídy, skořápkové plody, oxid siřičitý nebo sezam," znamená jen to, že v případě selhání lidského faktoru v dokonalém vyčištění stroje po dokončení jedné práce a následném přechodu na druhou, by se náhodně mohlo v balení např. nesířených meruněk objevit stopové množství oxidu siřičitého nebo například v balení mandlí stopové množství arašídů, které se balilo právě před nimi. Naše dodavatelská firma si důkladně hlídá, aby k ničemu takovému nedošlo pravidelnými kontrolami o postupech práce s dodržením všech bezpečnostních pravidel a nařízení. Výše uvedené upozornění: "Výrobek může obsahovat arašídy, skořápkové plody, oxid siřičitý nebo sezam", je na obalech jen z důvodu právní ochrany. Kdyby se někdy náhodně v balíčku např. mandlí objevilo stopové množství arašídů, které by mohlo někomu způsobit alergickou reakci, je tímto firma chráněna, jelikož své tvrzení uvedla na obale pro každého konzumenta obsahu nabízených produktů. Paní kvalitářka nás tedy maximálně ubezpečila, že se jedná jen čistě o upozornění, kterému není třeba téměř ve všech případech vůbec věnovat velkou pozornost. Slouží jen jako právní ochrana balící a dodavatelské firmy. Pokud jste měli v rukou již někdy zboží i jiného dodavatele, určitě jste si všimli stejného tvrzení na obalech daných produktů.

2) Je vámi nabízené zboží opatřeno proti škůdcům ionizujícím zářením či mikrovlnými vlnami?

Ke každému zboží, které na našem eshopu najdete si osobně před uvedením do prodeje vyžadujeme jejich specifikace. To znamená, že každý dodavatel je povinen nám zaslat veškeré údaje o nabízeném zboží. Vysoce dbáme na to, aby námi nabízené zboží nebylo proti škůdcům opatřeno ionizujícím zářením ani mikrovlnými vlnami. Ochrana proti škůdcům u zboží našeho dodavatele probíhá formou vyvolaného podtlaku, který zlikviduje všechny případné škůdce, jež se mohli při sklizni stát součástí dopravovaného zboží. Následně se všechny produkty poctivě třídí včetně řádné kontroly i na možný výskyt kovů (kovové sponky z velkých obalů apod). Poté následují balící postupy, viz. otázka č. 1.

3) Jsou vaše produkty bez GMO a bez SOJI?

Ano, 100% jsou. Sami neuznáváme přínosy GMO potravin ani průmyslově pěstované sóji za zdraví přínosné, viz. článek na blogu >>>, proto si od našich dodavatelů vyžadujeme i tyto informace na základě řádné dokumentace o nabízeném zboží. 

4) Ořechy, semínka a sušené ovoce je baleno vakuově. Proč se může stát, že někdy dostanu nezavakuovaný balíček?

Naše dodavatelská firma své zboží poctivě vakuově balí. Dlouze jsme s vedením firmy diskutovali nad tím, proč se může u jednoho z mnoha balení objevit nezavakuovaný produkt. Došli jsme k vzájemnému pochopení ohledně vlivu dopravy při větším množství balení, kdy se může přihodit mikro porušení obalového materiálu vlivem ostřejších hran na krajích sáčků vedlejšího sousedícího zboží. Ačkoli je tedy na obalu uvedeno: "Baleno vakuově",  můžete být naprosto bez obav, že případné porušení vakuového obalu nemá přímý vliv na kvalitu zboží a tudíž není důvodem k reklamaci. Vysoká kvalita zboží zůstává zachována, což je viditelné i na vyznačené dlouhé době trvanlivosti.

Stránka 1 z 1 - 3 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.