Tykev jádra loupaná

 

Semena se používají na výrobu olejů. Jsou dobrým zdrojem bílkovin, minerálních látek a kvalitních tuků. Používají se do salátů, polévek, cukroví, pečiva, obilných kaší a dalších pokrmů. Nejvýživnější jsou semínka bez tepelné úpravy.

Obsahují bílkoviny, vitamín E, zinek a jsou bohatým zdrojem základních omega-3 a 6 nenasycených mastných kyselin. Dýňová semena přispívají k zdravému vzhledu pleti. Semena dýně jsou také bohaté na vitaminy skupiny B.

Dýňová semínka se dají konzumovat i samotná a určitě jsou syrová semena dýně nejvýživnější a nejvhodnější pro lidský organismus. Doporučujeme semínka před jídlem na 6-10 hodin namočit do vody. Probudíte v nich tvorbu těch správných enzymů a dají i lehce opražit. Opražením ještě více vynikne jejich chuť a aroma, avšak jejich výživová složka se tím rapidně sníží. 

Živiny: vitamín B1, vitamín B2, vitamín B3, vitamín B5, vitamín K, vitamín E, betakaroten, vápník, měď, jod, železo, hořčík, mangan, fosfor, draslík, selen, zinek, vláknina, bílkoviny, omega-6, 3 nenasycené mastné kyseliny.

Dostupnost Zvolte variantu Vyprodáno Vyprodáno
Varianta
158 Kč 79 Kč od 79 Kč
137 Kč 69 Kč od 69 Kč bez DPH
   
Značka IBK trade
Kategorie SUCHÉ PLODY
 

Kalorická hodnota ve 100g: Energie: 2340 kJ (559 kcal), Bílkoviny: 30,5 g. Sacharidy: 10,8 g (z toho cukry 1,4 g). Tuky: 49 g (z toho nasycené mastné kyseliny 8,7 g, Vláknina: 6 g.

Kcal Cukry Tuky Nasycené MK Sodík
559 1,4g 50g 8,7g 0,007g
28% 2% 71% 44% 1%

Doporučeného denního množství pro dospělé

 

Složení:  Tykev obecná - produkt kontrolovaného zemědělství.

Skladování: Semena tykve stejně jako ostatní ořechy jsou náchylné na žluknutí. Proto by se měly spotřebovat co nejdříve. Skladujte určitě při teplotě do 20°C a relativní vlhkosti 70%. Nevystavujte slunečním paprskům.

I přes důkladnou kontrolu při balení nemůžeme vyloučit přítomnost skořápek a cizích příměsí. 
Všechny fotografie jsou ilustrační, aktuální nabídka se může v barvě a tvaru lišit.